Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.07.2009 21:23 - Най-куриозните предизборни изказвания
Автор: ini4ka Категория: Забавление   
Прочетен: 858 Коментари: 2 Гласове:
0



"На ГЕРБ не й трябват нито патерици, нито бастуни. Ударени, сами, контузени, ще вървим сами напред", Бойко Борисов демонстрира висок дух, след като си счупи крака.

 

"Станишев е много малък, за да иска дебат с мен. И Цветанов го търси във Варна, и Мартин Димитров го търси, но той иска дебат с мен - много му е хубаво с мен", заявява Бойко Борисов.

 

„Държите се като малки деца, които не си получават близалката", Лъчезар Иванов,ГЕРБ, към кмета на Плевен Найден Зеленогорски.

 

"Странен човек със странна конфигурация на горния завършек на тялото прави странни изказвания"- Румен Петков, Коалиция за България, описва Яни Янев.

 

„Бойко Борисов така и не се научи да прави разлика между политиката и каратето", изказване на Антони Кутев, Коалиция за България.

 

"Пука ми на оная работа какво ще каже Волен! ..."- изказване на Ремзи Осман, ДПС.

 

"На моменти съм толкова великодушен, че не се понасям", жали се Ахмед Доган, ДПС.
 

" Душата ми е млада, а колко ми се иска (бел. Ред.- да се пенсионирам), не можете да си представите", споделя умореният младеж Ахмед Доган.

 

„Политици като Иван Костов, и политически момченца с меки китки, които сега са актуални, до днес не забелязваха Доган, а сега се възбуждат преди изборите...", заявява Волен Сидеров.

 

"Ликвидационният съвет на СДС направи така, че от един милион избиратели сега остана една групичка десни, които могат да се поместят заедно в землянката на Митко Палаузов"- изказване на Яни Янев.

 

"Не съм слънце, да огрея навсякъде. Aко сега режем глави със скалпел, то с вашата подкрепа след изборите ще режем с резачката" , заканва се лидерът на РЗС.




Гласувай:
0



1. mitternacht - ...
06.07.2009 21:42
Волен кърти мивки!Волен да им разкърти физиономиите мазни!!! :))) хехехе

яка компилация от лафове!Браво!!! :)
цитирай
2. alitox - :D:D:D
08.07.2009 01:04
Добра подборка. ;]
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ini4ka
Категория: Забавление
Прочетен: 109212
Постинги: 40
Коментари: 150
Гласове: 1637
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол